Сайт создан на конструкторе asia.kz.   Создайте и Вы себе сайт бесплатно!

Біздің ұран:

Маххабатпен балаларға

Жұмыс уақыты

дс.-сн. 09:00-19:00
Жс. - демалыс

+77773858101

Қармақшы ауданы (Қызылорда облысы) Абай көшесі 104

 №1 санаториялық ясли-бақша 

МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ БІЛІКТЕРІ МЕН ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ ДАМУЫНА МОНИТОРИНГ ЖҮРГІЗУДІҢ ӘД

ТҮСІНДІРМЕ ЖАЗБА Мектепке дейінгі білім беруде сапалы қызметті қамтамасыз етуде мектепке дейінгі жастағы балалардың біліктері мен дағдыларын дамытудың маңызы зор. Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес 2017 жылдың қыркүйек айынан бастап, республиканың мектепке дейінгі ұйымдар мен жалпы білім беретін мектептердің мектепалды даярлық сыныптарындағы балалардың даму деңгейлеріне мониторинг жүргізудің біріңғай жүйесі енгізілді. Индикаторлар – білім беру салалары бойынша баланың жасына сәйкес күтілетін нәтижелерге жету көрсеткіштері. Күтілетін нәтижелер баланың әр жас топтарына сәйкес Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасында айқындалған. Баланың күтілетін нәтижелерге жетуі педагогтың баланың дамуын үнемі бақылауы яғни диагностика арқылы іске асырылады. Мониторинг баланың біліктері мен дағдыларының даму динамикасын оның түзетуді қажет ететін ерекшеліктерін ашуға, өзара әрекет ету тәсілдерін өзгертуге, педагог тарапынан қамқорлық пен көңіл бөлуді ықпал ететін арнайы ұйымдастырылған, жүйелі бақылау ретінде қарастырылады. Мониторинг баланың түрлі кезеңдегі біліктері мен дағдыларының даму динамикасын анықтауға, педагогтың алдағы іс-әрекетін жоспарлауға, мектеп жасына дейінгі баланың жеке дамуына қажетті жұмыстарды жүргізуге мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсынымдардың мақсаты – мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын бақылау бойынша мониторингтің біріңғай тәсілін қамтамасыз ету. Әдістемелік ұсынымдар келесі міндеттердің шешілуіне ықпал етеді: - мектепке дейінгі білім беруде ұсынылатын қызметтің сапасын арттыруға бағытталған ақпаратты жинау және өңдеу; - Үлгілік оқу бағдарламасы талаптарын ескеріп, мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін табу; - білім беру процесін жеке және топтық жоспарлау. Әдістемелік ұсынымдар келесі бөлімдерден тұрады: «Мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг жүргізудің негізгі тәсілдері», «Мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейлерін есептеу әдістемесі». Күтілетін нәтиже: мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын бақылаудың ортақ тәсілі мектепке дейнгі білім беру сапасы туралы мәліметті алуға, балалардың жетістіктерінің динамикасын бағалауға, балалармен алдағы жұмысты жоспарлауды қамтамасыз етеді. 4 МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ БІЛІКТЕРІ МЕН ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ ДАМУЫНА МОНИТОРИНГ ЖҮРГІЗУДІҢ НЕГІЗГІ ТӘСІЛДЕРІ Балалардың дамуына мониторинг жүргізуде педагог: - Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стнадарты талаптарын; - Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын; - Бақылу парға мен Баланың жеке даму картасын толтыру тәртіптерін білуі; - мектепке дейінгі педагогика мен психология негіздерін; - баланың біліктері мен дағдыларының даму деңгейін өлшеу әдістері: бақылау, ойын жағдаяттарын құру, ойын, әңгімелесу, сұрақтар мен жауаптар, өнімді әрекет түрлерін; - мектепке дейінгі жастағы баланың біліктері мен дағдыларының даму деңгейін есептеу әдістерін; - ақпараттық-коммуникациялық технологияларды игеруі қажет. Мониторингтің субъектісі мектеп жасына дейінгі 2 жастан 6 жасқа дейінгі балалар. Мониторингтің объектісі балалардың жасы мен «Денсаулық», «Коммуникация», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеумет» білім беру салалары бойынша күтілетін нәтижелерге сәйкес олардың физикалық, зияткерлік және жеке қасиеттері. Стандарт талаптары бала дамының 3 деңгейі болуын қарастырады және бала жетістіктерінің мониторингі негізінде жасына сәйкес іске асырылады: 1) 1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді қайталай алады; 2) 2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие; 3) 3-деңгей – бала өзінің білетінін жасай алады, білімін өз бетінше шығармашылықпен қолданады. Мониторинг нәтижелерін алу әдістері: - балаларды бақылау; - әңгілелесу; - бала әрекетінің өнімдерін талдау; - диагностикалық жағдаяттар. Жетекші әдіс – бақылау, ол балаға табиғи жағдаятта, күнделікті өмірде жүргізіледі. Диагностиканы жүргізу кезеңдері: жылына 3 рет – оқу жылының басында, ортасында және соңында: - бастапқы – қыркүйек; - аралық – қаңтар; - қорытынды – мамыр. 5 Мониторинг жүргізу бірінші кіші топтан басталады. Аталған топта Бастапқы бақылау үшін индикаторлар мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасында айқындалған ерте жастағы топтың күтілетін нәтижелері болып табылады (1 қосымша). Басқа топтар (сыныптар) үшін Бастапқы бақылаудың индикаторлары алдыңғы жас топтарының күтілетін нәтижелері (II жартыжылдық) болып табылады. Педагог баланың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі бойынша диагностика нәтижелерін Бақылау парағына енгізеді. Аралық бақылау І жартыжылдық қорытындысы бойынша жүргізіледі, ол әр баланың біліктері мен дағдыларының даму деңгейінің динамикасын анықтайды. Қорытынды бақылау ІІ жартыжылдық соңында өткізіледі, ол Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартында анықталған балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейіне сәйкестілігін айқындауға мүмкіндік береді. Әр диагностика нәтижелерін педагог Бақылау парағында білім беру саласы бойынша толтырады. Содан соң топ (сынып) бойынша Жиынтық есеп жасалады (2 қосымша), ол білім беру ұйымы бойынша Жиынтық есеп жасау үшін әдіскерге (оқу-тәрбие ісінің меңгерушісіне) беріледі ( 3 қосымша). Бақылау парағында алынған мәліметтер негізінде Баланың жеке даму картасы толтырылады ( 4 қосымша). Баланың жеке даму картасы баланың мектепке дейінгі ұйымда және мектепалды даярлық сыныбында болатын барлық уақытына жүргізіледі. Баланың жеке даму картасының «Түзету іс-шаралары» бөлімін диагностиканың қорытындысы бойынша балалармен жұмыс істейтін педагогтер мен мамандар толтырады. Баланың жеке даму картасының «Қорытынды» бөлімінде диагностиканың әр кезеңінен кейін баламен жеке түзету жұмысын жүргізу үшін педагогикалық процесстің міндеттері мен мазмұнын айқындайды. Мониторинг нәтижелері келесі білім беру міндеттерін шешу үшін ғана қолданыла алады: - баланы қолдау, оның білім траекториясын құру немесе оның даму ерекшелігін кәсіби түзету үшін білім беруді даралау (жеке тұлғалық бағыт қағидасын іске асыру); - балалар тобымен жұмысты белсендендіру. 6 МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ БІЛІКТЕРІ МЕН ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ ДАМУ ДЕҢГЕЙЛЕРІН ЕСЕПТЕУ ӘДІСТЕМЕСІ Мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейін бақылау бойынша индикаторлар жүйесі баланың жасына сәйкес әр білім беру саласы бойынша күтілетін нәтижелерден тұрады. Индикаторлар көрсеткіштер ретінде дискрипторлар түрінде кодпен берілген. Мысалы, «3-4.Ш.3.» Алғашқы жолдағы "3-4" сандары баланың жасын білдіреді, яғни бала 3-4 жаста. Бас әріппен берілген «Ш» дегеніміз - «Шығармашылық» білім беру саласын білдіреді. Келесі "3" саны «Шығармашылық» білім саласының үшінші бағандағы күтілетін нәтижені білдіреді. Стандартпен белгіленген деңгейлер Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес: - III деңгей - "жоғары"; - ІІ деңгей – "орташа"; - I деңгей - "төмен" деп баламаланған. Бақылау парағына білім беру саласының дескрипторының тұсына біліктер мен дағдылардың деңгейі қойылады, олар қосылып, "Жалпы саны" бағанына енгізіледі. Алынған сома дескрипторлар санына бөлінеді де "Орташа деңгей" бағанына қойылады. Біліктер мен дағдылардың даму деңгейінің көрсеткіштері алынған орта деңгей негізінде анықталады және «Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі» бағанына енгізіледі. Егер орташа деңгей толық санды көрсетсе, онда сол сан «Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі» бағанына автоматты түрде көшіріледі. Егер баланың орташа деңгейі толық емес санды құраса, мысалы, 2,5 кем болса, онда бұл жағдайда II деңгей, егер 2,5 асатын болса – онда III деңгей қойылады. Егер тура 2,5 болса – онда педагог баланың қай деңгейге жеткенін өзі шешеді. Бақылау парағындағы «Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі» көрсеткіштері бағаны негізінде педагог әрбір баланың біліктері мен дағдыларының даму деңгейін анықтауға мүмкіндік беретін топтың (сыныптың) Жиынтық есебін жасайды. Әрбір баланың біліктері мен дағдыларының даму деңгейі Жиынтық есепте барлық білім беру салаларының деңгейлері қосу арқылы анықталып, 7 алынған сома білім беру салалары санына бөлінеді. Біліктер мен дағдылардың даму деңгейін есептеу Бақылау парағы сияқты жүргізіледі. Диагностика нәтижелері бойынша педагог балалардың үлесін есептейді: - I даму деңгейі (төмен деңгейге баламалы),%; - ІІ даму деңгейі (орташа деңгейге баламалы); - III даму деңгейі (жоғары деңгейге баламалы). Төмен, орташа және жоғары деңгейдегі балалардың үлесін есептеу үшін келесі белгілер қолданылады. А – барлық бала саны; Б – төмен деңгейдегі бала саны (I деңгей); В – орташа деңгейдегі бала саны (II деңгей); Г – жоғары деңгейдегі бала саны (III деңгей); Балалардың % (пайыздық) үлесін анықтау үшін мысалы, төмен деңгейдегі балалар санын топтағы (сынып) барлық бала санына бөліп, 100 көбейту қажет немесе Б:А*100. Сондай-ақ орташа және жоғары деңгейдегі бала саны да осылайша есептеледі. Осылайша, баланың қалыптасқан білік пен дағдыларының даму деңгейі мектепке дейінгі ұйым түлегінің моделін құрайды: 1) физикалық жағынан дамыған; 2) білімқұмарлық; 3) белсенді; 4) эмоционалды елгезек; 5) ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас құралдары пен тәсілдерді меңгерген; 6) өзі, отбасы, қоғам (жақын әлеумет), мемлекет (ел), әлем және табиғат жайында алғашқы түсінігі бар; 7) мектепте оқу үшін қажетті біліктер мен дағдыларын меңгерген. Мектепке дейінгі жастағы баланың даму мониторингі оның әртүрлі кезеңдегі даму динамикасын тіркеуге, жеке дамуына сауатты педагогикалық қолдау көрсетуге және онымен әрі қарай жұмысты түзетуге ықпал етеді. 8 ҚОРЫТЫНДЫ Балалардың білік пен дағдысының даму деңгейін қадағалауға негіздеме болып табылатын құқықтық нормативтік база: Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы, Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты, Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы. Балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейін қадағалау мониторингі Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын іске асыруда педагог жұмысының сапасын жетілдіруге ықпал етеді. Талаптарға сәйкес мониторинг: - баланың жетістігін шынайы қадағалауға; - мектеп жасына дейінгі баланы тәрбиелеу мен дамытуда жеке тәсілді қамтамасыз етуге; - педагогтардың түзету шараларын шұғыл жоспарлау негізінде мектепке дейінгі ұйымдардың білім беру процесін жетілдіруге; - баланың әрбір білім беру салалары және Үлгілік бағдарлама мазмұнын тұтас меңгеру деңгейін анықтауға ықпал етеді. 9 1-қосымша Бірінші топ (2 жастан 3 жасқа дейін) бастапқы диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы Оқу жылы: _________ Топ:_____________________ Өткізу мерзімі:___________________________ «Денсаулық» білім беру саласы № Баланың аты - жөні Дене шынықтыру Жалпы саны Орташа деңгей Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі 2-3-Д.1 2-3-Д.2 2-3-Д.3 2-3-Д.4 1 2 3 4 5 6 7 8 I деңгей ____ II деңгей __________ III деңгей ___________ 10 Бірінші топ (2 жастан 3 жасқа дейін) бастапқы диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы Оқу жылы: _________ Топ:_____________________ Өткізу мерзімі:___________________________ «Коммуникация» білім беру саласы № Баланың аты - жөні Сөйлеуді дамыту Көркем әдебиет Жалпы саны Орташа деңгей Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі 2-3-К.1 2-3-К.2 2-3-К.3 2-3-К.4 2-3-К.5 2-3-К.6 2-3-К.7 2-3-К.8 2-3-К.9 1. 2. 3. 4. 5. 6 7 8 I деңгей ____ II деңгей __________ III деңгей ___________ 11 Бірінші топ (2 жастан 3 жасқа дейін) бастапқы диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы Оқу жылы: _________ Топ:_____________________ Өткізу мерзімі:___________________________ «Таным» білім беру саласы № Баланың аты - жөні Сенсорика Құрастыру Жаратылыстану Жалпы саны Орташа деңгей Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі 2-3-Т.1 2-3-Т.2 2-3-Т.3 2-3-Т.4 2-3-Т.5 2-3-Т.6 2-3-Т.7 2-3-Т.8 2-3-Т.9 1 2 3 4 5. 6 7 8 I деңгей ____ II деңгей __________ III деңгей ___________ 12 Бірінші топ (2 жастан 3 жасқа дейін) бастапқы диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы Оқу жылы: _________ Топ:_____________________ Өткізу мерзімі:___________________________ «Шығармашылық» білім беру саласы № Баланың аты - жөні Суретсалу Мүсіндеу Аппликация Музыка Жалпы саны Орташа деңгей Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі 2-3-Ш.1 2-3-Ш.2 2-3-Ш.3 2-3-Ш.4 2-3-Ш.5 2-3-Ш.6 2-3-Ш.7 2-3-Ш.8 2-3-Ш.9 2-3-Ш.10 2-3-Ш.11 2-3-Ш.12 2-3-Ш.13 2-3-Ш.14 1 2 3 4 5 6 7 8 I деңгей ____ II деңгей __________ III деңгей ___________ 13 Балалардың Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын білім беру салалары бойынша меңгеру индикаторлары БІРІНШІ КІШІ ТОП (2-3 жас) «Денсаулық» білім беру саласы Дене шынықтыру 2-3-Д.1 ересектермен бірге дене жаттығуларын орындай алады; 2-3-Д.2 негізгі қимыл түрлерінің бастапқы дағдыларына: жүру, жүгіру, өрмелеу, тепе-теңдікті сақтау жаттығуларын игерген; 2-3-Д.3 жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын меңгерген; 2-3-Д.4 шынықтыру шараларын өткізу кезінде жағымды көңіл-күй танытады; «Коммуникация» білім беру саласы сөйлеуді дамыту; көркем әдебиет. Сөйлеуді дамыту 2-3-К.1 дыбыстар мен сөздерді айта алады, дауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстай алады; 2-3-К.2 адамның дене мүшелерін (қол, аяқ, бас), тұрмыстық және ойын әрекетін (қыдыру, тамақтану), әртүрлі өлшемді (үлкен, кіші) білдіретін сөздерді түсінеді; 2-3-К.3 берілген сұрақтарды түсінеді және тыңдайды; 2-3-К.4 көргендерін бірнеше сөзбен әңгімелеп береді; Көркем әдебиет 2-3-К.5 тыңдалым және айтылымның бастапқы дағдыларын игерген; 2-3-К.6 қысқа тақпақтарды, өлеңдерді түсінеді және жатқа біледі; 2-3-К.7 шығармалардың мазмұнына эмоционалды көңіл-күй таныта біледі 2-3-К.8 жақсы таныс ертегілердің үзінділерін бірнеше сөздермен әңгімелеп береді; 2-3-К.9 шығармалардың мазмұны бойынша қарапайым сұрақтарға жауап береді. «Таным» білім беру саласы сенсорика; құрастыру; жаратылыстану. Сенсорика 2-3-Т.1 сөздік нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындай алады (пирамиданы жинастырады, 2 бөлікке бөлінген суреттерді құрастырады); 2-3-Т.2 қимылдардың, қолдың ұсақ моторикасы үйлесімділігінің бастапқы дағдыларын игерген; 2-3-Т.3 негізгі түстерді ажыратады, үлгі бойынша таңдайды, заттардың пішіні мен шамасын сипап сезу арқылы анықтайды; Құрастыру 2-3-Т.4 құрылыс материалдарынан және ірі конструктор бөлшектерінен (үстел, орындық, диван, үйшік) қарапайым заттар құрастыра алады; 2-3-Т.5 заттардың түсі, пішіні, көлемі туралы түсінікті игерген, оларды құқрастыру әрекетінде қолданады; 2-3-Т.6 құрылыс материалдарының қасиеттері туралы түсініктерді және оларды қолданудың қарапайым тәсілдерін игерген; Жаратылыстану 2-3-Т.7 көкөністер мен жемістердің бірнеше түрлерін сыртқы түрі және дәмі бойынша атайды және ажыратады; 14 2-3-Т.8 жануарлардың дене бөліктерін ажыратады, олардың мінез-құлқына, сыртқы түріне назар аударады; 2-3-Т.9 табиғаттың маусымдық өзгерістерін атайды; «Шығармашылық» білім беру саласы сурет салу; мүсіндеу; аппликация; музыка. Сурет салу 2-3-Ш.1 заттарды қол жетімді құралдармен (дақ, сызық, ырғақ)бейнелеу тәсілдері туралы түсінікті игерген; 2-3-Ш.2 қағаздың қасиеттері және оны қолданудың қарапайым тәсілдері туралы түсінікті игерген; 2-3-Ш.3 түстерді ажыратады және дұрыс атайды; 2-3-Ш.4 өзінің салған суретіне қуанады, онда не бейнеленгенін айтады. Мүсіндеу 2-3-Ш.5 сазбалшық, ермексаздың қасиеттері және оны қолданудың қарапайым тәсілдері туралы түсінікті игерген; 2-3-Ш.6 заттарды мүсіндей алады (сәбіз, қарындаш), оларды алақандарының арасында домалатады; 2-3-Ш.7 тәрбиешінің көрсетуі бойынша мәнерлі бейне жасау үшін алынған пішіндерді араластырады; Аппликация 2-3-Ш.8 аппликацияның бейнелік сипаты туралы түсінікті игерген; 2-3-Ш.9 материалдардың қасиеттері және оларды қолданудың қарапайым тәсілдері туралы түсінікті игерген; 2-3-Ш.10 фланелеграфта қарапайым композицияларды орналастырады. Музыка 2-3-Ш.11 дауысымен дыбыстауға еліктеудің мүмкіндіктері туралы түсінікті игерген; 2-3-Ш.12 жеңіл айтылатын, қайталанатын сөздерді әндете алады; 2-3-Ш.13 ересектің орындаған әндерін тыңдайды; 2-3-Ш.14 әнді ойын әрекеттерімен сүйемелдейді; 16 Бірінші топ (2 жастан 3 жасқа дейін) аралық диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы Оқу жылы: _________ Топ:_____________________ Өткізу мерзімі:___________________________ «Денсаулық» білім беру саласы № Баланың аты - жөні Дене шынықтыру Жалпы саны Орташа деңгей Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі 2-3-Д.1 2-3-Д.2 2-3-Д.3 2-3-Д.4 2-3-Д.5 1 2 3 4 5 6 7 8 I деңгей ____ II деңгей __________ III деңгей ___________ 17 Бірінші топ (2 жастан 3 жасқа дейін) аралық диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы Оқу жылы: _________ Топ:_____________________ Өткізу мерзімі:___________________________ «Коммуникация» білім беру саласы № Баланың аты - жөні Сөйлеуді дамыту Көркем әдебиет Жалпы саны Орташа деңгей Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі 2-3-К.1 2-3-К.2 2-3-К.3 2-3-К.4 2-3-К. 5 2-3-К.6 2-3-К. 7 2-3-К.8 1 2 3 4 5 6 7 8 I деңгей ____ II деңгей __________ III деңгей ___________ 18 Бірінші топ (2 жастан 3 жасқа дейін) аралық диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы Оқу жылы: _________ Топ:_____________________ Өткізу мерзімі:___________________________ «Таным» білім беру саласы № Баланың аты - жөні Сенсорика Құрастыру Жаратылыстану Жалпы саны Орташа деңгей Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі 2-3-Т.1 2-3-Т.2 2-3-Т.3 2-3-Т.4 2-3-Т.5 2-3-Т.6 2-3-Т.7 2-3-Т.8 2-3-Т.9 2-3-Т.10 2-3-Т.11 2-3-Т.12 1 2 3 4 5 6 7 8 I деңгей ____ II деңгей __________ III деңгей ___________ 19 Бірінші топ (2 жастан 3 жасқа дейін) аралық диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы Оқу жылы: _________ Топ:_____________________ Өткізу мерзімі:___________________________ «Шығармашылық» білім беру саласы № Баланың аты - жөні Сурет салу Мүсіндеу Аппликация Музыка Жалпы саны Орташа деңгей Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі 2-3-Ш.1 2-3-Ш.2 2-3-Ш.3 2-3-Ш.4 2-3-Ш.5 2-3-Ш.6 2-3-Ш.7 2-3-Ш.8 2-3-Ш.9 2-3-Ш.10 2-3-Ш.11 2-3-Ш.12 2-3-Ш.13 2-3-Ш.14 2-3-Ш.15 2-3-Ш.16 2-3-Ш.17 1 2 3 4 5 6 7 8 I деңгей ____ II деңгей __________ III деңгей ___________ 19 Балалардың Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын білім беру салалары бойынша меңгеру индикаторлары БІРІНШІ КІШІ ТОП (2-3 жас) «Денсаулық» білім беру саласы Дене шынықтыру 2-3-Д.1 ересектермен бірге дене жаттығуларын орындай алады; 2-3-Д.2 негізгі қимылдардың түрлерін игерген; 2-3-Д.3 спорттық жаттығуларды орындаудың алғашқы техникасы туралы түсініктерге ие; 2-3-Д.4 жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын меңгерген; 2-3-Д.5 шынықтыру шараларын өткізу кезінде жағымды көңіл-күй танытады және сақтайды. «Коммуникация» білім беру саласы сөйлеуді дамыту; көркем әдебиет. Сөйлеуді дамыту 2-3-К.1 тілдегі дыбыстар мен сөздерді айта алады, дауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстай алады; 2-3-К.2 адамның дене мүшелерін (қол, аяқ, бас), тұрмыстық және ойын әрекетін (қыдыру, тамақтану), әртүрлі өлшемді (үлкен, кіші) білдіретін сөздерді түсінеді; зат есімдерді, есімдіктерді етістікпен байланыстыра алады; 2-3-К.3 берілген сұрақтарды түсінеді және тыңдайды, оларға жауап береді; 2-3-К.4 жақсы таныс ертегілердің үзінділерін есте сақтайды. Көркем әдебиет 2-3-К.5 тыңдалым және айтылым дағдыларын игерген; 2-3-К.6 қысқа тақпақтарды, өлеңдерді жатқа біледі; 2-3-К.7 шығармалардың мазмұнына эмоционалды көңіл-күй таныта біледі; 2-3-К.8 жақсы таныс шығармаларды көрнекі құралдарсыз тыңдайды; 2-3-К.9 кейіпкерлердің бейнелерін ойындарда қарапайым түрде бейнелей алады. «Таным» білім беру саласы сенсорика; құрастыру; жаратылыстану. Сенсорика 2-3-Т.1 үлгі мен сөздік нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындай алады; 2-3-Т.2 қимылдардың, қолдың ұсақ моторикасының үйлесімділік дағдыларын игерген; 2-3-Т.3 ересектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бойынша заттарды табады; 2-3-Т.4 түрлі көлемдегі геометриялық пішіндерді негізгі қасиеттері бойынша топтастырады. Құрастыру 2-3-Т.5 құрылыс материалдарынан және ірі конструктор бөлшектерінен (үстел, орындық, диван, үйшік, трамвай, көпір,төбешік) құрастыра алады; 2-3-Т.6 заттың қандай бөліктерден орындалғанын анықтай алады, үйшіктің, машинаның, жиһаздың құрылысындағы жетіспейтін бөлшектерін таба алады; 2-3-Т.7 құрылыс материалдарының қасиеттері туралы түсініктерді игерген; 2-3-Т.8 құрылыс материалдарын пішіні, көлемі бойынша топтастырады. Жаратылыстану 2-3-Т.9 көкөністер мен жемістердің бірнеше түрлерін сыртқы түрі және дәмі бойынша 21 атайды және ажыратады; 2-3-Т.10 жануарлардың дене бөліктерін ажыратады және атайды, олардың мінез-құлқына, сыртқы түріне назар аударады; 2-3-Т.11 аулаға ұшып келетін құстарды атайды және ажыратады; 2-3-Т.12 табиғаттың маусымдық өзгерістерін атайды. «Шығармашылық» білім беру саласы сурет салу; мүсіндеу; аппликация; музыка. Сурет салу 2-3-Ш.1 дөңгелек, ұзын пішіндерге ұқсас заттарды бейнелей алады; 2-3-Ш.2 қағаздың қасиеттерін біледі; қарындашты дұрыс ұстай алады (үш саусақпен); 2-3-Ш.3 түстерді ажыратады және дұрыс атайды; 2-3-Ш.4 өзінің салған суретіне қуанады, онда не бейнеленгенін айтады. Мүсіндеу 2-3-Ш.5 сазбалшықтың, ермексаздың қасиеттерін біледі; 2-3-Ш.6 сазбалшықпен, ермексазбен жұмыстың бастапқы дағдыларына ие; 2-3-Ш.7 мүсіндеудің қарапайым тәсілдерін меңгерген (үлкен кесектен кішкентай бөліктерді бөліп алады, оларды біртұтас етіп біріктіреді, сазбалшықты өздігінен илей алады); 2-3-Ш.8 бірдей және түрлі көлемді шарларды біріктіру жолдарымен заттарды мүсіндейді. Аппликация 2-3-Ш.9 қағаз бетіне геометриялық пішіндерден қарапайым пішіндер (машина, үй, қар адамы) құрастырады және орналастырады; 2-3-Ш.10 фланелеграфта қарапайым композицияларды орналастырады және құрастырады; 2-3-Ш.11 орындалған жұмысқа қуанады. Музыка 2-3-Ш.12 музыкалық шығармалардың сипатын (баяу және көңілді әндер мен пьесаларды) ажыратады; 2-3-Ш.13 музыкалық шығарманың мазмұнын түсініп, (кім, не туралы айтылатыны) көңіл- күйін білдіреді; 2-3-Ш.14 әннің бөліктерін айта алады (ересекпен бірге), ересектердің көрсеткен қимылдарын қайталайды (шапалақтайды, аяқтарымен топылдатады, қол білектерімен айналдыруды орындайды); 2-3-Ш.15 қимылдарын музыканың басталу сәтінен аяқталғанға дейін орындайды (қоян секіреді, көбелектер ұшады); 2-3-Ш.16 музыка және әннің мазмұнына қарай би қимылдарын шеңберде тұрып орындайды; 2-3-Ш.17 кейбір музыкалық аспаптарды атайды (барабан, бубен, сылдырмақ). 22 Екінші кіші топ (3 жастан 4 жасқа дейін) аралық диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы Оқу жылы: _________ Топ:_____________________ Өткізу мерзімі:___________________________ «Денсаулық» білім беру саласы № Баланың аты - жөні Дене шынықтыру Жалпы саны Орташа деңгей Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі 3-4-Д.1 3-4-Д.2 3-4-Д.3 3-4-Д.4 3-4-Д.5 1 2 3 4 5 6 7 8 I деңгей ____ II деңгей __________ III деңгей ___________ 23 Екінші кіші топ (3 жастан 4 жасқа дейін) аралық диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы Оқу жылы: _________ Топ:_____________________ Өткізу мерзімі:___________________________ «Коммуникация» білім беру саласы № Баланың аты - жөні Сөйлеуді дамыту Көркем әдебиет Орыс тілі (қазақ тілінде оқытатын топтарда) Жалпы саны Орташа деңгей Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі 3-4-К.1 3-4-К.2 3-4-К.3 3-4-К.4 3-4-К.5 3-4-К.6 3-4-К.7 3-4-К.8 3-4-К.9 3-4-К.10 3-4-К.11 3-4-К.12 3-4-К.13 3-4-К.14 3-4-К.15 3-4-К.16 3-4-К.17 3-4-К.18 3-4-К.19 3-4-К.20 1 2 3 4 5 6 7 8 I деңгей ____ II деңгей __________ III деңгей ___________ 24 Екінші кіші топ (3 жастан 4 жасқа дейін) аралық диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы Оқу жылы: _________ Топ:_____________________ Өткізу мерзімі:___________________________ «Таным» білім беру саласы № Баланың аты - жөні Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Құрастыру Жаратылыстану Жалпы саны Орташа деңгей Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі 3-4-Т.1 3-4-Т.2 3-4-Т.3 3-4-Т.4 3-4-Т.5 3-4-Т.6 3-4-Т.7 3-4-Т.8 3-4-Т.9 3-4-Т.10 3-4-Т.11 3-4-Т.12 3-4-Т.13 3-4-Т.14 3-4-Т.15 3-4-Т.16 3-4-Т.17 1 2 3 4 5 6 7 8 I деңгей ____ II деңгей __________ III деңгей ___________ 25 Екінші кіші топ (3 жастан 4 жасқа дейін) аралық диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы Оқу жылы: _________ Топ:_____________________ Өткізу мерзімі:___________________________ «Шығармашылық» білім беру саласы № Баланың аты - жөні Сурет салу Мүсіндеу Аппликация Музыка Жалпы саны Орташа деңгей Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі 3-4-Ш.1 3-4-Ш.2 3-4-Ш.3 3-4-Ш.4 3-4-Ш.5 3-4-Ш.6 3-4-Ш.7 3-4-Ш.8 3-4-Ш.9 3-4-Ш.10 3-4-Ш.11 3-4-Ш.12 3-4-Ш.13 3-4-Ш.14 3-4-Ш.15 3-4-Ш.16 3-4-Ш.17 3-4-Ш.18 1 2 3 4 5 6 7 8 I деңгей ____________________ II деңгей __________________ III деңгей _____________________ 26 Екінші кіші топ (3 жастан 4 жасқа дейін) аралық диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы Оқу жылы: _________ Топ:_____________________ Өткізу мерзімі:___________________________ «Әлеумет» білім беру саласы № Баланың аты - жөні Қоршаған ортамен танысу Экология негіздері Жалпы саны Орташа деңгей Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі 3-4-Ә.1 3-4-Ә.2 3-4-Ә.3 3-4-Ә.4 3-4-Ә.5 3-4-Ә.6 3-4-Ә.7 3-4-Ә.8 3-4-Ә.9 3-4-Ә.10 3-4-Ә.11 1 2 3 4 5 6 7 8 I деңгей ____ II деңгей __________ III деңгей ___________ 26 Балалардың Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын білім беру салалары бойынша меңгеру индикаторлары ЕКІНШІ КІШІ ТОП (3–4 жас) «Денсаулық» білім беру саласы Дене шынықтыру 3-4-Д.1 жануарлардың қимылдарына еліктеп, дене жаттығуларын орындай алады; 3-4-Д.2 негізгі қимыл түрлерін орындайды; 3-4-Д.3 биік емес төбешіктен сырғанайды, бір-бірін сырғанатады; 3-4-Д.4 үш дөңгелекті велосипедті тебудің дағдыларын меңгерген; 3-4-Д.5 өз-өзіне қызмет көрсетудің бастапқы дағдыларына, салауатты өмір салты туралы түсініктерге ие. «Коммуникация» білім беру саласы сөйлеуді дамыту; көркем әдебиет; орыс тілі (қазақ тілінде оқытатын топтарда). Сөйлеуді дамыту 3-4-К.1 дауысты және дауыссыз дыбыстарды анық айтады; 3-4-К.2 дұрыс сөйлеу қарқынына ие; 3-4-К.3 қоршаған ортаға қатысты түрлі сұрақтарға жауап береді; 3-4-К.4 барлық сөз таптарын қолданады; қажетті сөздер мен сөз тіркестерін қолданады; 3-4-К.5 сөздерді жекеше, көпше түрде және септік жалғауларын қолданады. Көркем әдебиет 3-4-К.6 әдеби шығармалардың мазмұнын тыңдайды және түсінеді; 3-4-К.7 бейнелі сөздерді қолданады; 3-4-К.8 таныс ертегілерді сахналауға қатысады; 3-4-К.9 әдеби шығарма кейіпкерлерінің дауыс ырғағы мен мәнерлігін сақтайды; 3-4-К.10 сюжетті эмоционалды қабылдайды, кейіпкерлерге жанашырлық танытады; 3-4-К.11 тақпақтарды, өлеңдерді мәнерлеп оқиды. Орыс тілі (қазақ тілінде оқытатын топтарда) 3-4-К.12 умеет правильно произносить гласные звуки русского языка: а, о, у, е, е, и, ы, э, ю, я; 3-4-К.13 умеет слушать и понимать простую речь; 3-4-К.14 умеет составлять простые предложения; 3-4-К.15 употребляет в речи имена существительные в форме единственного и множественного числа; 3-4-К.16 применяет необходимые слова и словосочетания при обыгрывании сказок; 3-4-К.17 слушает, понимает, запоминает образные слова; 3-4-К.18 умеет читать наизусть небольшие потешки и стихотворения при помощи взрослого, передавая свое отношение к содержанию; 3-4-К.19 знает о качестве, свойствах, различии, названии предметов на русском языке и их предназначение; 3-4-К.20 понимает простые вопросы и умеет правильно отвечать на них короткими предложениями на русском языке. «Таным» білім беру саласы қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру; құрастыру; жаратылыстану. 28 Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру 3-4-Т.1 бір затты топтан бөледі және топтарға біріктіре алады; 3-4-Т.2 біртекті заттарды құрастырады және бөліп алады; 3-4-Т.3 заттарды қатарға реті, шамасы бойынша оң қолымен солдан оңға қарай қояды; 3-4-Т.4 екі қарама-қарсы және бірдей заттарды ұзындығы мен ені, биіктігі бойынша беттестіру және тұстастыру арқылы салыстырады; 3-4-Т.5 геометриялық пішіндерді таниды және атайды: дөңгелек, шаршы, үшбұрыш; өзіне қатысты кеңістікті бағдарлай алады; 3-4-Т.6 тәулік бөліктерін – таңертең, күндіз, кеш, түнді таниды және атайды. Құрастыру 3-4-Т.7 әртүрлі түстегі және пішіндегі бөлшектерден қарапайым құрылыстар құрастыра біледі; 3-4-Т.8 құрылыс бөліктерін ажыратады және атайды; өзі құраған құрылысын қуыршақтың, ойыншықтардың өлшемдерімен үйлестіреді; 3-4-Т.9 сюжеттік ойын міндеттерін пайдалана отырып, ірі және ұсақ құрылыс материалдарынан заттар құрастыра алады; 3-4-Т.10 түрлі тәсілдерді пайдаланып, қағаз беттерін түрлендіреді. Жаратылыстану 3-4-Т.11 ауа-райының жағдайын анықтай алады; 3-4-Т.12 туған өлкенің кейбір өсімдіктері туралы ұғымдарға ие; 3-4-Т.13 кейбір көкөністер мен жемістерді дәмінен ажыратады және атайды; 3-4-Т.14 жануарлар мен олардың төлдерін өздеріне тән белгілері бойынша ажыратады және атайды; 3-4-Т.15 құстардың мінез-құлқындағы ерекшеліктерге назар аударады; 3-4-Т.16 табиғат бұрышының тіршілік иелеріне қызығушылық танытады; 3-4-Т.17 табиғатта өзін ұстай білу ережелері туралы біледі. «Шығармашылық» білім беру саласы сурет салу; мүсіндеу; аппликация; музыка. Сурет салу 3-4-Ш.1 сурет салу техникасының бастапқы дағдыларына ие; 3-4-Ш.2 сызықтарды, штрихтарды, дақтарды, бояуларды ретімен қолдана біледі; 3-4-Ш.3 негізгі түстерді дұрыс атайды; 3-4-Ш.4 қарапайым сюжеттік композицияларды құрайды, қағаз бетіне бейнені тұтас орналастыра алады; 3-4-Ш.5 пішіндерді бояудың бастапқы дағдыларын игерген; сурет салудың дәстүрден тыс техникасына қызығушылық танытады. Мүсіндеу 3-4-Ш.6 сазбалшықтың, ермексаздың және қамырдың кейбір қасиеттерін біледі; 3-4-Ш.7 мүсіндеудің әртүрлі тәсілдерін пайдаланады; 3-4-Ш.8 1-3 бөліктен тұратын заттарды жая алады; 3-4-Ш.9 мүсіндеуге қажетті негізгі техникалық дағдылар мен біліктерді игерген. Аппликация 3-4-Ш.10 желімдеу техникасының бастапқы дағдыларын игерген; 3-4-Ш.11 бейнеленетін заттарға сәйкес түрлі-түсті қағаздардан дайын пішіндерді таңдай алады; 3-4-Ш.12 ересектер даярлаған ірі және барынша ұсақ элементтерді орналастырады және 29 желімдейді; 3-4-Ш.13 оюдың әсемдігін, орналасуын байқайды, оларды бөліктерге бөледі; 3-4-Ш.14 желім қалдықтарын жою үшін майлықты пайдаланады. Музыка 3-4-Ш.15 таныс әндерді, пьесаларды біледі; 3-4-Ш.16 музыканың сипатын сезінеді: ән, марш; 3-4-Ш.17 музыкалық және шулы ойыншықтардың, балаларға арналған аспаптардың дыбысталуын ажыратады; 3-4-Ш.18 билейтін әуендерге сәйкес қарапайым қимылдар орындайды. «Әлеумет» білім беру саласы қоршаған ортамен танысу; экология негіздері. Қоршаған ортамен танысу 3-4-Ә.1 отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдардың есімдерін атайды; 3-4-Ә.2 мазмұнды-рөлдік ойындарда отбасы мүшелерінің рөлдерін сомдайды; 3-4-Ә.3 қазақ халқының тұрмыстық заттарын атайды; 3-4-Ә.4 көлік құралдарын атайды; 3-4-Ә.5 балабақша, балабақша қызметкерлері туралы түсінігі бар; 3-4-Ә.6 өздері тұратын қала мен ауыл туралы, Қазақстан Республикасының астанасы, мемлекеттік рәміздері туралы бастапқы түсініктерге ие. Экология негіздері 3-4-Ә.7 табиғаттың маусымдық өзгерістерін анықтайды; 3-4-Ә.8 табиғатқа қамқорлық жасауға ынталанады; 3-4-Ә.9 бірнеше ағаштардың түрлерін, бөлме өсімдіктерін, көкөністер мен жемістерді таниды және атайды; 3-4-Ә.10 үй және жабайы жануарларды, құстарды, жәндіктерді таниды және атайды; 3-4-Ә.11 табиғаттағы және ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды. 30 Ортанғы топ (4 жастан 5 жасқа дейін) аралық диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы Оқу жылы: _________ Топ:_____________________ Өткізу мерзімі:___________________________ «Денсаулық» білім беру саласы № Баланың аты - жөні Дене шынықтыру Жалпы саны Орташа деңгей Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі 4-5-Д.1 4-5-Д.2 4-5-Д.3 4-5-Д.4 4-5-Д.5 4-5-Д.6 1 2 3 4 5 6 7 8 I деңгей ____ II деңгей __________ III деңгей ___________ 31 Ортанғы топ (4 жастан 5 жасқа дейін) аралық диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы Оқу жылы: _________ Топ:_____________________ Өткізу мерзімі:___________________________ «Коммуникация» білім беру саласы № Баланың аты - жөні Сөйлеуді дамыту Көркем әдебиет Орыс тілі (қазақ тілінде оқытатын топтарда) Жалпы саны Орташа деңгей Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі 4-5-К.1 4-5-К.2 4-5-К.3 4-5-К.4 4-5-К.5 4-5-К.6 4-5-К.7 4-5-К.8 4-5-К.9 4-5-К.10 4-5-К.11 4-5-К.12 4-5-К.13 4-5-К.14 4-5-К.15 4-5-К.16 4-5-К.17 1 2 3 4 5 6 7 8 I деңгей ____ II деңгей __________ III деңгей ___________ 32 «Коммуникация» білім беру саласы № Баланың аты - жөні Драма Жалпы саны Орташа деңгей Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі 4-5-К.18 4-5-К.19 4-5-К.20 4-5-К.21 4-5-К.22 4-5-К.23 4-5-К.24 4-5-К.25 1 2 3 4 5 6 7 8 I деңгей ____ II деңгей __________ III деңгей ___________ 33 Ортанғы топ (4 жастан 5 жасқа дейін) аралық диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы Оқу жылы: _________ Топ:_____________________ Өткізу мерзімі:___________________________ «Таным» білім беру саласы № Баланың аты - жөні Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Құрастыру Жаратылыстану Жалпы саны Орташа деңгей Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі 4-5-Т.1 4-5-Т.2 4-5-Т.3 4-5-Т.4 4-5-Т.5 4-5-Т.6 4-5-Т.7 4-5-Т.8 4-5-Т.9 4-5-Т.10 4-5-Т.11 4-5-Т.12 4-5-Т.13 4-5-Т.14 4-5-Т.15 4-5-Т.16 4-5-Т.17 1 2 3 4 5 6 7 8 I деңгей ____ II деңгей __________ III деңгей ___________ 34 Ортанғы топ (4 жастан 5 жасқа дейін) аралық диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы Оқу жылы: _________ Топ:_____________________ Өткізу мерзімі:___________________________ «Шығармашылық» білім беру саласы № Баланың аты - жөні Сурет салу Мүсіндеу Аппликация Музыка Жалпы саны Орташа деңгей Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі 4-5-Ш.1 4-5-Ш.2 4-5-Ш.3 4-5-Ш.4 4-5-Ш.5 4-5-Ш.6 4-5-Ш.7 4-5-Ш.8 4-5-Ш.9 4-5-Ш.10 4-5-Ш.11 4-5-Ш.12 4-5-Ш.13 4-5-Ш.14 4-5-Ш.15 4-5-Ш.16 4-5-Ш.17 4-5-Ш.18 4-5-Ш.19 4-5-Ш.20 4-5-Ш.21 4-5-Ш.22 4-5-Ш.23 4-5-Ш.124 1 2 3 4 5 6 7 8 I деңгей ____ II деңгей __________ III деңгей ___________ 35 Ортанғы топ (4 жастан 5 жасқа дейін) аралық диагностиканың нәтижелерін бақылау парағы Оқу жылы: _________ Топ:_____________________ Өткізу мерзімі:___________________________ «Әлеумет» білім беру саласы № Баланың аты - жөні Қоршаған ортамен танысу Экология негіздері 4-5-Ә.1 4-5-Ә.2 4-5-Ә.3 4-5-Ә.4 4-5-Ә.5 4-5-Ә.6 4-5-Ә.7 4-5-Ә.8 4-5-Ә.9 4-5-Ә.10 4-5-Ә.11 4-5-Ә.12 Жалпы саны Орташа деңгей Біліктер мен дағдылардың даму деңгейі 1 2 3 4 5 6 7 8 I деңгей ____ II деңгей __________ III деңгей ___________ 35 Балалардың Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын білім беру салалары бойынша меңгеру индикаторлары ОРТАҢҒЫ ТОП (4-5 жас) «Денсаулық» білім беру саласы Дене шынықтыру 4-5-Д.1 дене жаттығуларын орындауға қызығушылық танытады; 4-5-Д.2 қимылды ойындардың ережелерін сақтайды; 4-5-Д.3 түрлі тапсырмалар орындап, бір-бірден сапта жүреді; 4-5-Д.4 екеуден, үшеуден қатарға қайта тұрады; 4-5-Д.5 спорттық ойындар мен жаттығулардың бастапқы техникасын игерген; 4-5-Д.6 жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын сақтайды. «Коммуникация» білім беру саласы сөйлеуді дамыту; көркем әдебиет; орыс тілі (қазақ тілінде оқытатын топтарда); драма. Сөйлеуді дамыту 4-5-К.1 құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынасқа түсе алады, олардың өтініштерін орындайды; 4-5-К.2 сөйлемдердің түрлерін (жай және күрделі), сын есімдерді, етістіктерді, үстеулерді, қосымшаларды қолданады; адамдардың мамандықтарын, олардың ерекшеліктерін білдіретін сөздерді біледі, тұрмыстық заттар және қоршаған табиғат заттарының мәнін түсінеді; 4-5-К.3 себеп-салдарлық байланыстарды орната біледі; 4-5-К.4 жалпы мағыналас сөздерді (көлік, өсімдіктер, киім) қолданады; 4-5-К.5 сан есімдерді ретімен атайды, оларды зат есімдермен септіктерде, жекеше және көпше түрде байланыстырады; 4-5-К.6 отбасы, отбасындағы тұрмыс, халықтық дәстүрлер, қаласы (ауылы) туралы айтып бере алады; 4-5.К.7 үлгі бойынша әңгіме құрастыра алады; шағын әңгімелер мен ертегілерді мазмұндайды. Көркем әдебиет 4-5-К.8 көркем шығармаларды эмоционалды қабылдай біледі; 4-5-К.9 таныс ертегілердің мазмұнын айтып береді; 4-5-К.10 өзіне ұнайтын бірнеше шығармаларды атайды; 4-5-К.11 әдеби кейіпкерлердің қылықтарын бағалай алады; 4-5-К.12 оқиғаларды ойдан құрастырады, таныс шығармалардан үзінділерді сахналайды. Орыс тілі (қазақ тілінде оқытатын топтарда) 4-5-К.13 понимает русскую речь педагога в игровых ситуациях и в повседневной жизни; 4-5-К.14 умеет считать на русском языке до 10 и обратно; 4-5-К.15 произносит правильно свистящие, шипящие(ж,щ,с,з) и сонорные (р, л) звуки русского языка; 4-5-К.16 называет группы предметов ближайшего окружения, их свойства, признаки; времена года и отдельные явления природы; 4-5-К.17 употребляет в речи имена существительные единственного и множественного чисел. Драма 4-5-К.18 барлық дыбыстарды анық және әртүрлі қарқында дыбыстайды; 4-5-К.19 дауыс күшін өзгертіп, түрлі интонацияда дыбыстайды; 37 4-5-К.20 сезім ырғағы мен қозғалыс үйлесімін серіктесімен сәйкестендіре отырып, сақтайды; 4-5-К.21 сахнаны, алаңды бағдарлайды; 4-5-К.22 театрландырылған қойылымды дайындау барысында ересектермен және құрдастарымен өзара әрекет ете алады; 4-5-К.23 әдеби кейіпкерлердің әрекеттеріне өзінің көзқарасын білдіреді; 4-5-К.24 адамгершілік нормалары мен түсініктері тұрғысынан бағалайды; 4-5-К.25 достық қарым-қатынас және өзара көмек көрсетеді. «Таным» білім беру саласы қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру; құрастыру; жаратылыстану. Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру 4-5-Т.1 5 көлемінде санай алады, сандарды ретімен атайды; 4-5-Т.2 теңдік және теңсіздік туралы ұғымдарға ие; 4-5-Т.3 шамасы әртүрлі 2-3 затты (ұзындығы, биіктігі, ені, жуандығы бойынша) өсу және кему ретімен орналастыра алады; 4-5-Т.4 геометриялық пішіндерді және геометриялық денелерді ажыратады және атайды; 4-5-Т.5 кеңістікті және уақытты бағдарлай алады. Құрастыру 4-5-Т.6 құрылыс бөлшектерін атайды, оларды құрылымдық қасиеттерін ескере отырып, пайдаланады; 4-5-Т.7 құрылысты безендіру үшін түрлі түсті бөлшектерді қолданады; 4-5-Т.8 биіктігі, ұзындығы, ені бойынша құрылыстарды өзгертеді; 4-5-Т.9 бастаған ісін аяғына дейін жеткізеді; 4-5-Т.10 қағаздан көлемді пішіндерді жасай алады; 4-5-Т.11 табиғи материалдардан түрлі заттар дайындайды; конструктордан құрылыс жасайды. Жаратылыстану 4-5-Т.12 үй жануарларын және олардың төлдерін, үй құстарын атайды; 4-5-Т.13 кейбір жабайы аңдардың түрлерін біледі; 4-5-Т.14 бөлме өсімдіктерін, балабақшаның ауласындағы өсімдіктерді атайды; 4-5-Т.15 табиғаттағы маусымдық өзгерістерде қарапайым байланыстар орната алады; 4-5-Т.16 қарапайым тәжірибеге қызығушылық пен әуестік танытады; 4-5-Т.17 табиғатта өзін ұстаудың қарапайым ережесін біледі. «Шығармашылық» білім беру саласы сурет салу; мүсіндеу; аппликация; музыка Сурет салу 4-5-Ш.1 сурет салу техникасын игерген; 4-5-Ш.2 үлгі бойынша пішінін, пропорциясын ескере отырып, сурет салады; 4-5-Ш.3 көкөністер-жемістердің, ыдыстардың, ойыншықтардың, жануарлардың суреттерін салады; 4-5-Ш.4 қазақ оюының бөліктері туралы ұғымдарға ие; 4-5-Ш.5 өзінің жұмыстарын және басқа балалардың жұмыстарын бағалай алады. Мүсіндеу 4-5-Ш.6 түрлі пішіндегі және көлемдегі таныс заттарды түрлі тәсілдерді қолданып, 38 мүсіндей алады; 4-5-Ш.7 адамның пішінін (дене бөліктерін: бас, кеуде, қолдары, аяқтары) мүсіндейді; 4-5-Ш.8 халық шығармашылығының желісі бойынша тұрмыстық заттар мен ойыншықтардың бейнелерін мүсіндеуге қызығушылық танытады; 4-5-Ш.9 кескішпен түрлі безендірулер жасайды. Аппликация 4-5-Ш.10 қайшыны дұрыс ұстайды және пайдаланады; 4-5-Ш.11 қысқа және ұзын жолақтарды; 4-5-Ш.12 дөңгелек пішіндерді қияды; 4-5-Ш.13 жеке бөліктерді жапсырады; 4-5-Ш.14 желімді, сүлгіні қолдана алады; 4-5-Ш.15 композиция құрайды; жолаққа геометриялық пішіндер мен өсімдік өрнектерінен өрнектер жасай алады. Музыка 4-5-Ш.16 әуен немесе музыканың кіріспесі бойынша таныс әндерді таниды; 4-5-Ш.17 олардың мазмұндары туралы айта алады; 4-5-Ш.18 сөздерді созыңқы және анық айтады; 4-5-Ш.19 жоғары және төмен қолының қимылымен көрсетіп, әуенін және қайырмасын айтады; 4-5-Ш.20 музыканың ырғағын дәл береді; 4-5-Ш.21 би сипатындағы музыканы эмоционалды түрде қабылдайды; 4-5-Ш.22 хор айтуға үлкен шеңберге тұра алады; 4-5-Ш.23 музыка жанрларын ажыратады; 4-5-Ш.24 музыкалық ойыншықтар мен аспаптарды таниды. «Әлеумет» білім беру саласы қоршаған ортамен танысу; экология негіздері. Қоршаған ортамен танысу 4-5-Ә.1 өзі туған елді мекенін, туған елін атайды; 4-5-Ә.2 қазақ киіз үйі оның құрылысы ішіндегі заттарды, ұлттық киімдер мен әшекейлерді атайды және ажыратады; 4-5-Ә.3 еңбек адамдарына және олардың еңбектерінің нәтижелеріне құрмет көрсетеді; 4-5-Ә.4 әскердің міндеті туралы түсініктерге ие; 4-5-Ә.5 мемлекеттік және ұлттық мерекелерге қатысады; 4-5-Ә.6 мемлекеттік әнұранды біледі және оны кеудесінің сол жағына қолын қойып айтады; 4-5-Ә.7 бағдаршамның белгілері, көшеде, өткелде өзін дұрыс ұстауды біледі; 4-5-Ә.8 халық дәстүрлеріне негізделген ада халық дәстүрлеріне негізделген ада халық дәстүрлеріне негізделген ада халық дәстүрлеріне негізделген ада халық дәстүрлеріне негізделген ада халық дәстүрлеріне негізделген ада халық дәстүрлеріне негізделген ада халық дәстүрлеріне негізделген ада халық дәстүрлеріне негізделген ада халық дәстүрлеріне негізделген ада халық дәстүрлеріне негізделген ада халық дәстүрлеріне негізделген ада халық дәстүрлеріне негізделген ада халық дәстүрлеріне негізделген ада халық дәстүрлеріне негізделген ада халық дәстүрлеріне негізделген ада халық дәстүрлеріне негізделген ада халық дәстүрлеріне негізделген ада мгершілік мінез мгершілік мінез мгершілік мінез мгершілік мінез мгершілік мінез мгершілік мінез мгершілік мінез мгершілік мінез мгершілік мінез мгершілік мінез -құлық нормаларын құлық нормаларын құлық нормаларын құлық нормаларын құлық нормаларын құлық нормаларын құлық нормаларын құлық нормаларын құлық нормаларын орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. орындайды, ересектер мен кішілерге құрмет көрсетеді. Экология негіздері 4-5-Ә.9 өлі табиғат объектілерін ажыратады және атайды; табиғат объектілерін ажыратады және атайды; табиғат объектілерін ажыратады және атайды; табиғат объектілерін ажыратады және атайды; табиғат объектілерін ажыратады және атайды; табиғат объектілерін ажыратады және атайды; табиғат объектілерін ажыратады және атайды; табиғат объектілерін ажыратады және атайды; табиғат объектілерін ажыратады және атайды; табиғат объектілерін ажыратады және атайды; табиғат объектілерін ажыратады және атайды; табиғат объектілерін ажыратады және атайды; табиғат объектілерін ажыратады және атайды; табиғат объектілерін ажыратады және атайды; табиғат объектілерін ажыратады және атайды; табиғат объектілерін ажыратады және атайды; табиғат объектілерін ажыратады және атайды; табиғат объектілерін ажыратады және атайды; табиғат объектілерін ажыратады және атайды; табиғат объектілерін ажыратады және атайды; табиғат объектілерін ажыратады және атайды; табиғат объектілерін ажыратады және атайды; табиғат объектілерін ажыратады және атайды; табиғат объектілерін ажыратады және атайды; 4-5-Ә.10 кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, табиғаттағы және ауа райындағы маусымдық кейбір табиғат құбылыстарын, таби
Объявление от Asia.kz:
Картриджи, тонер, принтеры, расходные материалы

Картриджи, тонер, принтеры, расходные материалы по низким ценам

 
Реклама:
Конструктор сайтов Asia.kz
Конструктор сайтов Asia.kz
Пожаловаться на сайт